FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Семінар музичних керівників ДНЗ

«У біді, в радощах і відпочинку - музика завжди з людиною»

Д. Шостакович

/Files/images/sadki/IMAG1681.jpg

Серед актуальних проблем сучасності особливої уваги заслуговує питання зростання ролі музичного виховання дошкільників, у процесі якого відбувається їхнє становлення як особистості та формування свідомості, здатності до розуміння мистецтва музики. Музика є мовою серця, найніжніших почуттів, світу емоцій дитини. Музична діяльність має, насамперед, хвилювати дитину, приносити їй радість. Лише у життєрадісній атмосфері створюється ситуація розвитку дітей. Вона дає поштовх для внутрішнього переживання й уяви. Увага дитини ніби зосереджується на предметах і явищах, які в новому світлі відкрила перед нею музика.

/Files/images/sadki/IMAG1691.jpg

Основними показниками компетентності дошкільника у світі музики є обізнаність дитини із творами мистецтва, здатність створювати музичний образ, художньо-практична діяльність, дитяча творчість. Щоб досягти цього потрібно правильно організувати музичне виховання дітей. Основною формою освітньої роботи з дітьми є музичні заняття, в ході яких здійснюється систематичне, цілеспрямоване і всебічне виховання і формування музичних здібностей кожної дитини.

/Files/images/sadki/IMAG1690.jpg

23 лютого 2017 року у Застіноцькому дошкільному навчальному закладі «Дзвіночок» відбувся семінар музичних керівників дошкільних закладів Теребовлянської ОТГ на тему «Особливості організації і проведення музичних занять у ДНЗ». Учасники семінару переглянули музичне заняття у різновіковій групі «З музикою до світу почуттів», яке показав музичний керівник Ямнюк Р.Б.. Також розглядалося питання «Форми організації музичного виховання дітей. Співпраця музичного керівника і вихователя», яке підготувала музичний керівник Теребовлянського дитячого ясла-садка «Ромашка» Шабатівська Н.С.. Про особливості організації і проведення музичних занять розповіла методист відділу освіти Опалка Л.Б. і дала рекомендації щодо планування занять і інших форм роботи з музичного виховання.

/Files/images/sadki/IMAG1685.jpg

Педагогічна майстерність педагога важлива умова оптимізації процесу розвитку в дошкільника емоційної врівноваженості, адекватності, компетентності, певної соціальної позиції. Дотримання сучасних вимог до змісту, форм, методів музичного виховання, збагачення середовища, доцільна організація музично-освітньої роботи, творча діяльність педагогів відповідно до означених функцій, участь батьків і виховному процесі зможуть забезпечити належний музично-естетичний розвиток дитячої особистості, формування домірної вікові музичної компетентності дитини.

Кiлькiсть переглядiв: 870

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.